Subject: Vs: RIHA Tervishoiukorralduse infosüsteemi MEDRE2 asutamisekooskõlastamine
From: "Kaidy Teppe" <[email-masked]>
To: Ene Jüriska <[email-masked]>, "TA Info" <[email-masked]>
Cc: Külli Friedemann <[email-masked]>
Date: Tue, 24 Sep 2024 10:54:44 +0300

Tere päevast!

Lisasin manusesse meie poolt kokku kogutud info! Andmekoosseisu tabelisse 
viisime samuti muudatused vastavalt sisse. RIHAsse lisan uuendatud 
andmekoosseisu tabeli natukene hiljem (hiljemalt uuel nädalal) kuna 
võimalik, et tuleb veel muudatusi teha.

Tervitades,

Kaidy Teppe

Saatja: Ene Jüriska <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 17. september 2024 19:17
Adressaat: TA Info <[email-masked]>
Koopia: Kaidy Teppe <[email-masked]>; Külli Friedemann 
<[email-masked]>; Aljona Kurbatova 
<[email-masked]>
Teema: RE: RIHA Tervishoiukorralduse infosüsteemi MEDRE2 
asutamisekooskõlastamine

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kas on plaanis vastata Maa-ameti täpsustavatele küsimustele aadressiandmete 
töötlemise kohta infosüsteemis ?  Palun võtke meiega ühendust kui midagi on 
arusaamatu. Kooskõlastusmenetlusega ei ole võimalik edasi minna ilma 
vastusteta.

Parimatega

Ene Jüriska

peaspetsialist | Geoinformaatika osakond

ruumiandmeteenuste büroo

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 54550838

Maa-amet

Mustamäe tee 51 | 10621 Tallinn | 665 0600

 <http://www.maaamet.ee/> www.maaamet.ee
 <https://geoportaal.maaamet.ee/> geoportaal.maaamet.ee

 <https://www.facebook.com/maaamet.ee/> 
<https://www.youtube.com/channel/UCZHzQ_-7fbDtV3M-kcKy1Sw> 
<https://twitter.com/maaamet/>

Suuname asjatundlikult maatoiminguid ning varustame ühiskonda maa- ja 
ruumiandmetega.

From: Ene Jüriska
Sent: Monday, September 9, 2024 3:33 PM
To: [email-masked]' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Cc: [email-masked]' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]' 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
[email-masked]' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: RIHA Tervishoiukorralduse infosüsteemi MEDRE2 
asutamisekooskõlastamine

Tere

Vabandust, tabel jäi lisamata.

Parimatega

Ene Jüriska

From: Ene Jüriska
Sent: Monday, September 9, 2024 3:29 PM
To: [email-masked]' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked]' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]' 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: RIHA Tervishoiukorralduse infosüsteemi MEDRE2 
asutamisekooskõlastamine

Tere

Palun vastake lisatud tabelis olevatele kontrollküsimustele (vt 
allolevate-kirja) .  Ilma nende vastusteta ei ole võimalik  menetleda 
infosüsteemi asutamist RIHAs. Meil on vaja detailsemat  informatsiooni 
ruumiandmete töötlemise kohta infosüsteemis.

Küsimuste korral palun võtke ühendust , oleme valmis selgitama, nõustama, 
abistama.

Parimatega

Ene Jüriska

peaspetsialist | Geoinformaatika osakond

ruumiandmeteenuste büroo

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 54550838

Maa-amet

Mustamäe tee 51 | 10621 Tallinn | 665 0600

 <http://www.maaamet.ee/> www.maaamet.ee
 <https://geoportaal.maaamet.ee/> geoportaal.maaamet.ee

 <https://www.facebook.com/maaamet.ee/> 
<https://www.youtube.com/channel/UCZHzQ_-7fbDtV3M-kcKy1Sw> 
<https://twitter.com/maaamet/>

Suuname asjatundlikult maatoiminguid ning varustame ühiskonda maa- ja 
ruumiandmetega.

From: Ene Jüriska
Sent: Thursday, August 22, 2024 3:56 PM
To: [email-masked]' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked]' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]' 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RIHA Tervishoiukorralduse infosüsteemi MEDRE2 
asutamisekooskõlastamine

Tere

RIHA´s on asutamise kooskõlastamisel Tervishoiukorralduse infosüsteem 
MEDRE2.   Infosüsteemis töödeldakse muuhulgas ruumiandmeid, mis on Maa-ameti 
pädevuses olev valdkond.

Lisasin manuses kontrollküsimused ruumiandmeobjektide kohta, mis on 
loeteletud teie infosüsteemi andmeobjektide loetelus. Palun vastake 
võimalikult detailselt iga andmeobjekti kohta küsimustele, et saaksime 
ülevaate kuidas infosüsteemis ruumiandmeid töödeldakse, mida täpsemalt 
salvestatakse, kas andmed on ajakohased jm .

Märkasin, et olete läbivalt märkinud andmeobjekti „täisaadress“ oma 
infosüsteemi põhiandmeteks. See on vale. Aadressiandmed on ainult 
aadressiandmete infosüsteemi põhiandmeteks. Palun parandage andmeobjektide 
loetelus põhiandmeteks oleku staatus õigeks.

AvTs § 436.  Põhiandmed ja andmete tähendus

  (1) Põhiandmed on riigi infosüsteemi kuuluvasse andmekogusse kogutavad 
andmekogu unikaalsed andmed, mis tekivad andmekogu haldaja avalike 
ülesannete täitmise käigus.

  (2) Andmete töötlemisel, mida kogub põhiandmetena teine riigi infosüsteemi 
kuuluv andmekogu, tuleb aluseks võtta vastava teise andmekogu põhiandmed.

  (3) Andmete põhiandmeteks olek määratakse kindlaks käesoleva seaduse § 433 
lõike 3 kohaselt kooskõlastatud tehnilise dokumentatsiooni alusel riigi 
infosüsteemi haldussüsteemis. Põhiandmete kindlaksmääramisel lähtutakse 
andmekogu asutamise eesmärgist.

Palun saatke tabel vastustega mulle tagasi. Oleme valmis vastama teie 
küsimustele.

Parimatega

Ene Jüriska

peaspetsialist | Geoinformaatika osakond

ruumiandmeteenuste büroo

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 54550838

Maa-amet

Mustamäe tee 51 | 10621 Tallinn | 665 0600

 <http://www.maaamet.ee/> www.maaamet.ee
 <https://geoportaal.maaamet.ee/> geoportaal.maaamet.ee

 <https://www.facebook.com/maaamet.ee/> 
<https://www.youtube.com/channel/UCZHzQ_-7fbDtV3M-kcKy1Sw> 
<https://twitter.com/maaamet/>

Suuname asjatundlikult maatoiminguid ning varustame ühiskonda maa- ja 
ruumiandmetega.